KM-forum
Innboks
Min profil
Marker alle som lest
Søk innlegg
Aktive emner
Søk brukere

FINN DITT FORUM!

Få KM-forum som RSS
Gå til forum

Forrige emne | Neste emne
HJELP TIL PROGRAMBANKEN Velg
Svar| Svar med sitat |Til toppen |VARSLE?
Fra: jonragne (Postet: Tuesday, May 15, 2007 10:18:34 PM)

Her kan du som har spørsmål om vår nye programbank skrive. Spør i vei hvis det er noe du lurer på, eller om du har et forslag til noe som kan bli bedre. Programbanken lanseres 16. mai.
Svar| Svar med sitat |Til toppen |VARSLE?
Fra: gunnargi (Postet: Tuesday, June 26, 2007 12:23:31 PM)

Dette var akkurat det temaet jeg ville si noe om!

Jeg har nå i noen timer forsøkt å benytte meg av programbanken for å finne leker jeg kan bruke på konfirmantleir. Veldig flott ressurs, det må jeg si, men det kunne vært lettere å søke i den.

Lekene er delt opp i forskjellige kategorier som "alle med", "bordleker" osv. Dette gir en viss kategorisering, men jeg kunne ha lyst på mer!

Jeg vil gjerne kunne gjøre avanserte søk og spesifisere på følgende kategorier:

Hvor mange deltakere egner de seg for.(Min/max)
Hvilken aldersgruppe. (Min/max)
Ute, inne, begge deler.
Karakterer gitt av brukerne, eventuelt anbefalinger.
Hvor lang tid det tar å gjennomføre dem en gang. (Min/max)
Hvem som har lagt de ut.
Hvem som har anbefalt dem.
Når de ble lagt ut/anfalt. (La oss si at jeg vil se alle som har blitt lagt ut siste året, eller alle som har blitt anbefalt siste året.)

Og gjerne enda flere søkekriterier og spesifikk informasjon som gjerne kan komme opp i den generelle listen også.

Jeg vet at dette vil kreve mer når det gjelder vedlikehold av databasen, og av den som legger inn dataene, men om man iallfall tilrettelegger for at de som legger inn leker kan registrere denne informasjonen for å gjøre det lettere å søke opp ting, samt at de som anbefaler leker kan si aldersgruppe og antall de har lekt de med med suksess, ikke kreve noe slik informasjon, kan muligens søket bli et nyttig verktøy etterhvert, uten at terskelen for å legge inn en lek blir høyere.

Men super database, jeg har funnet mye bra leker!
Brukere av dette temaet
k3-Gjest
Forrige emne | Neste emne

Siste meldinger
Søskenmoderasjon ...
Chasing Pavements
Hva er k-3 ??
Innmelding av n...
Del din musikk
Oppvarmingssanger
LODD NR
Endring av medlem...
Medlemslista fra ...
kontigent
KM-brukere
Antall pålogget idag: 0
Aktive brukere: 0

Søk alle KM-brukere

Klikk på bjella foran navnet til brukeren du ønsker å sende direktemelding til. Hvis brukeren har avsluttet vil han få den neste gang han logger inn.